En väldigt konstig snubbe allså, M

M, allså har snackat med han några ggr. Men han börjar bli lite närgången nu allså....men min uppfattning är att han säkert slagit vad om nåt som inkluderar mig eftersom han är kompis med F,  hatar verkligen F det är nåt seriöst fel på han allså, fattar han inte att han borde söka hjälp!!!???

Men tillbaka till M, han har börjat glo o säga hej o söka ögonkontakt med mig ganska mkt, allså det är bara läskigt !!
Seriöst, man borde göra nåt åt folk som han o F.

Ska fråga han nästa måndag (träffar han då) om han slagit vad med F om nåt som involverar mig eller om han bara har blivit besatt av mig o faktiskt kanske gilar mig, uuuuuuwwwww. Vi får väl se vad han har att säga, jag hoppas på alternativ ett, för då kan jag få retas med F o kanske göra en dum grej, beror på hur man ser det.

Allt om M för tillfället, puss på dig mitt lilla pervo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0