emo cut ^^

Idag hade vi fysiklabb, den gick skitbra faktiskt, fysik kan vara ganska krångliigt o så, men man är ju bääääst! xD nää men fixade hela grejjen =D=D

Efter fysiklabben gick jag o M till J o kollade hur det gick med dem. De va fett segaa allså, så jag väntade utanför klassrummet.
Just när jag skulle sätta mig ner på bänken utanför så känner jag att mitt block har slagit emot min handled när jag sattit mig ner, gissa vad som hade hänt !

mitt block är lite pajj på kanten o snurrgrejjen runt blocket har öppnat sig o det finns nu en vass metallbit som sticker ut. Så jag satte mig ner o lade ner mina böcker. I det movet drar jag metallbiten (med blocket) rakt över min handled, allså det var skitnära den stora blodådran. Så klart börjar det blöööda! inte bara lite, allså trodde inte det skulle blöda så mkt för har ju sett  emovideos på youtube. Men fan vad det blödde, in lite heller.

Så nu fattar jag hur det måste vara för alla som skär sig i handleden, man måste ju fan ha en handuk bredvid sig xD

That's how I got my first Emo cut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0