bvän<3

Fan, saknar dig älskling, det var ju alltid du och jag. Kollade på bilder från våra upptåg ^^
Allså hur lyckliga vi var på de bilderna, hur du hade dina armar om mig o jag mina armar om dig
                                                       * bamse kram på dig*
Allså fan vad jag ÄLSKADE DIG då. Önska bara att vi kunde vara som förut, bara du kude vara min bästa vän, bara hålla om mig i din famn o gå i stan tills vi blev trötta.

Kollade på en flumm bild av oss 2, haha fan vad söta vi vaar, bara du&jag sööt ! Som det föralltid skulle va, eller hur?!

Men vänskap håller tydligen inte för evigt, bajs allså, vill vara med dig

 
Saknar dig så jävla mkt nu bara, vill att du ska vara här, vill att du ska sova över så vi kan ligga o snacka tills du somnar ^^ haha, du somnade alltid först, jag låg o kollade när du sov o väckte dig alltid, för att jag ville att jag själv skulle somna först. Sen vaknade jag alltid först, haha nästan alltid, inte hemma hos dig dårå, men ändå, du ser verkligen ut som snövit när du sover xD Du är bara så hilma fiin,

Glöm inte mig sööt, för jag glömmer aldrig dig                                Kommer alltid älska dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0