Att kommunicera

Allså jag fattar inte att så många läser min blogg, lla vill väll följa mitt lilla liv, men liksom då kan man ju fråga mig vad som händer o så, eller hur?
Nää, bloggandet har blivit ett alternativ till att veta allt om en människa o slippa ge respons, så som när man snackar med en o för en vanlig konversation. Kanske håller det svenska talet på att ersättas av att skriva ner allt på datan så att alla ska förstå, på så sätt kanske det man skulle slippa massa missförstånd. Men då får man ju inte nån respos på vad andra skulle ha att säga, kanske ala borde ha en blogg så att man kan svara till varandra genom inlägg med kryptonik på det man inte vill visa för alla. Då skulle man slippa skrika på varandra, men man skulle inte heller kunna visa hur man vill uttrycka det, så det kasnke är en ganska dålig sak. Så vi får se hur allt utvecklas bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0