Mardrömmar som blir verklighet?

Några dagar sen träffade jag en ung man, han kanske var dendär mörka drömkillen man alltid drömt om.
Men när jag sedan kom närmare blev jag rädd, hans ögon var mörka som natten. I dem fanns inget.
Jag undrade vart allt inom honom tagit vägen.
Kanske var det som i drömmen natten innan:
han höll om mig o sa: Jag känner inget för dig
Var jag rädd att allt var sanning o jag inte var någon utan att han bara hamnat i fel dröm, för efter det blev allt bara mörkt.
Jag vaknade.

Känns som om en bit av mitt hjärta saknas, har du den?
Men mannen jag träffade var inte han jag älskade. Kanske för att vi förändrats. Jag är bara så rädd.



Jag vill älska dig men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0