Igår ^^

Hej, igår fuckade sig min dator som vanligt så att jag inte kunde komma in på nåt =(
Men iaf, fan vad skönt att va ledig idag o imorrn sen är det bara måndag som känns lite jobbig, biologiprov

Så nu sitter jag hemma, det är ingen hemma =) . Tänker på dig, jag fattar inte hur jag ska fixa allt. Känns bara så jobbigt att aldrig få va med dig. Jag tror inte du har förstått vad jag vill ha. För jag vill ha dig, slippa träffa massa jobbiga männiksor med dig, bara för att du aldrig kan vara still på en plats. Allså klart att de är roliga männiksor men liksom när kommer den tid då det är bara vi?
Gick o la mig själv o känns som om jag aldrig kommer vakna upp med dig vid min sida...
Så jag vet inte längre vad jag vill göra eller vad jag ska göra
Får väll bara vänta, allså kul o vänta på nåt som aldrig kommer, så jag ger väll upp för vi verkar inte förstå oss på varadra o vara för olika för att kunna fixa nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0