Idag

Idag vaknade jag kl halv 4 på eftermiddagen, så åt frukost vid  5 xD
Så idag känns dagen helt skummm, har varit hos Alex mesta dels av dagen o sitter på hans data nu också.
Tänkte berätta om en helt konstig sak som hände mig idag.
Var inne på ICA för att köpa chips o läsk inför kvällen =)
Men gissa vart jag hamnade!
KEX HYLLAN!!
Allså hallå?! jag gillar inte ens kex! äter inga kakor eller bakverk, intre ens tårta =0 (allså helt sjukt! det är ju liksom tårta!!)
Det ända jag äter är typ kanelbullar o kokosbollar =D =0 !
Men iaf, där stod jag, bland en hel hylla med kakor *dreggel*
Ville typ köpa alla som fanns. Men sen så slog det mig att jag inte gillade kex, hmmm
Allså vad fan var det för hormon i mig som frestyade efter kex? Läskigt.... ^^
Så jag gick snabbt ifrån kex hyllan till chipsen.
ÄLSKAR CHIPS, något jag alltid kommer älska =D
fast äter nog lite flör mkt ibland, men vad fan. Chips o dipp går inte att leva utan!!

Måste köpa ett paket kakor imorrn, såna med choklad på =) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0