är detta äkta kärlek?

han vet .. att hur mycket jag än försökt förtränga dt, att jag fortf älskar han mest utav allt,
hur mycket jag än låtsas som om dt inte är sant så kan jag inte hålla dt inom mej längre.

JAG ÄLSKAR HAN SÅ DT GÖR ONT! saknaden bränner och bränner mer och mer för varje dag.
du har lämnat mej bakom dej, du skiter i vad jag gör elr vad som händer me mej, men en sak skaru veta,
Jag kan inte glömma dej!


jag kommer aldrig förlåta mej själv som lät dej gå
om jag bara kunde, skulle jag spola tillbaka tiden och rätta till alla misstag, för saknaden gör så jävla ont i hela mej!
du var min luft, dt äru fortf men du ger mej ingen luft längre?
du bara försvinner mer och mer för varje dag ifrån mej, jag förstår inte.. att allt kunde sluta såhära,



Allså texten är inte skriven av mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0