otur i allt regn, självklart

Idag eller kanske snarare igår ^^
Vaknade jag faktiskt tidigt, hade bestämmt tid för träff =) (nej, det var inte den superheta killen jag träffade på nätet, såna finns inte. Även fast vissa fruktar de mesta av folk jag träffar ^^)
Nä skulle träffa A&V o dra in till stan o gå på bio.
Så jag gick upp kl 11, så att jag skulle hinna dra till A vid halv 12. Haha, bara att glömma. *Spöregn*
Först kom jag iväg vid typ 12, missade första bussen. Kom på att jag glömt plånboken hemma, bara att dra hem. *spöregn* Så sprang hem o tillbaka till bussen, missade den *självklart* tog nästa buss o gick va vid masten, skulle kolla in en sak i musikaffären. *suck* Sommastängt, öppet tisdag o onsdag. Det var ju måndag! *fuck*
Så fick vänta på ytterligare en buss....*suck*
Så äntligen när jag kommit till A, slutade det regna.
Tror fatiskt det är min otursdag idag.
Men kvälen blev lyckad, va i stan med A&V o köpte en ny tröjja (födelsedagspresent från min pappastjej, älskar tröjan! =)
Sen var vi på Bio, käkade på Subway (helt okej^^)
Vi såg: Indiana Jones o kristalldödskallens rike. Så hilma bra allså!! Se den =)
Sen lodade vi runt lite i stan tills kl 11 typ. Sen drog jag hem ^^

Hoppas det blir sommar snart...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0