Idag

hejsan, just nu sitter jag vid min laptop, den är helt cp att skriva med...men har ingen annan data här.
Så vad har hänt i mitt så hilma dramatika o spännanade liv *not*
Joo, förutom att sitta inne o så har jag varit o kollat in stranden o följt med tll affären för att handla mat. Fick chips, det ända jag behöver för att överleva (om man tänker matmässigt..) fast måste ju ha nudlar också...fast finns inga =(

Så nu sitter jag i youtube med http://www.youtube.com/watch?v=sQghSEl0hHQ
Satt o kollade in bilddagboken ett tag också, men märkte att folk aldrig lägger in några nya bilder så -.-

ska snart kolla lite på tv, eller kanske blir en film om man har tur o ingen annan vill ha tv:n =)

Saknar vissa hemma, vissa mer än andra... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0