häromdagen, Alex

typ i förrgår, om man tänker sig att idag är igår ^^
Var med Alex =) vi ringde o trackade lite männiksor på telefon medan han kollade på tv o jag kollade på tv/WOW (Alex spelade med kricke tror jag)
Sen vid 11 tiden slutade han spela o vi började kolla på tv. Hihi, gissa vad som kom !

Sex in the city

såklart =D=D

Han lät mig faktiskt kolla på det o kollade också lite/ sov ^^
I reklam pauserna bytte vi till Gayporr, nää det gjorde vi inte, men kunde lika gärna varit det.
De va NEXT på MTV, ett dejting pogram, den dagen var det tydligen bara killar med xD
Så första gången vi kollade var det typ inget som hände, men efter ett tag började 2 killar hångla
Sen så efter det visade dem 2 som typ hade smetat in varandra i grädde, så vi bytte.
Allså har inget imot bögar eller så, men jag gillar inte i allmänhet att kolla på folk som kysser varandra ^^

Jag gillar Alex, han kollar på sånt (tjejfilmer m.m.)  även fast han inte alls är bög eller så.
Såna killar borde det finnas flera av, =)

Kommentarer
Postat av: Erika

hahahaaa va äckligt!!! nu vågar man ju inte kolla på mtv längre ju :-P

2008-07-04 @ 21:37:31
URL: http://maaama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0