idag

hej, sitter o målar naglarna. Har ganska mkt ont i huvudet, hoppas det går över snart.
idag hade vi kemiprov. Det gick ganska bra tycker jag,förutom vissa jättekonstiga frågor som ingen annan heller verkade fatta.
Sen efter det drog jag in till stan. Allså sjukt mkt folk det var på åhlens o i stan redan vid 12 !! hittade inget spec. köpte bara de 2 tröjorna jag kollat på förut. Sen hade jag köpt världens underbaraste klänning på HM i tyreö. men när jag kom hem märkte jag att det var fel på den så var tvungen att lämna tillbaka den =( det dåliga var inte bara det, nää självklart fanns det inga fler såna eller i den rosa färgen heller!
Så nu när jag var i stan gick jag in på 3 HM, de ena hade ingen aning om vad det var för någon o på de andra hade det inte ens min storlke o bara en jätteful blå!
alllså bajs!
Får kolla i på HM i nån annan stad helt enkelt ! 

Så nu är jag hemma, har julbakat lite o väntar på att det ska stelna så jag kan göra de sista förberedelserna =)

today many people I love got something special in there box

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0