idag

Känns som om tiden går så jäkla seegt idag, kändes som om jag var i skolan till minst 5 (kanske håller jag på att bli sjuk?)
Har känt mig ganska seg o lite febrig, såklart sur också. För min migrän har kommit tillbaka o min mamma gör det inte bättre. Jo längtar tills jag kommer härifrån allså.
Idag var det mest fika o så fick man tillbaka alla proven typ. Det har faktiskt gått helt okej på det mesta =)
Måste bara orka med kemiprovet imorrn så är det slut sen !  goodbye suckers
Så snart ska jag plugga lite, får se hur mkt, känns som om jag ändå fattat det mesta, men lite repetition är ju alltid bra.

skriver nog mer imorrn om det inte dyker upp något innan natten faller

puss på mina sötnosar
som gör min dag så mkt bättre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0