har nästan saknat min data idag allså!

Har ju inte hinnit hem förens nu på hela dagen. Har haft skola o så drog jag o mina tjejor in till stan för bio med mat =)
Först drog vi hem till A o åt mackor till mellis innan vi drog. Sen blev det godis, naturgodis o snacks =)
Filmen vi såg var The day the earth stood still
Helt i min smak, lite action, lite specialleffekter o lite drama. Finns ju bättre filmer men helt okej var den =)

det är för övrigt en ufo film men ganska bra verklighetsbasering på oss männiksor om man bortser från allt ufoande ^^

dagen bra saker:
Hittade en 50 lapp.
Har sett 2 bra filmer idag.
Både vanligt godis o naturgodis.
sen sist, att du såg ganska "söt" ut idag

snart är det sängen
efter en lååååång o hård vecka!

nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0