Min lilla vecka..

hej alla, tänkte berätta om min vecka

Måndag, Sov?

Tisdag,
Farsta med B =D

Onsdags städade jag mitt rum o var i full gång med att dra ut allt ur min garderob o fixa =)

Torsdags
var det bio med M som gällde, vi såg Arkiv X I want to belive. Så hilma läskiig var den iaf. Sen satt det ett gammalt par framför oss som tyckte vi pratade lite för mkt xd
Men innan det skulle vi äta nåt, så vi drog till Burger King ^^

Fredag, Satt hemma o kände mig lite sjuk o kollade bara på tv innan jag bara: Fan nä nu ska jag ut, Så jag o A drog till stan för att kolla in aktiviteterna på 080808 som var typ...inget. Men det var lite musik i Kungsan o så var det mkt folk på Strureplan, så vi stod fast i högen av människor där ett tag innan vi gick hem xD

Så vad händer idag?
Tänkte börja packa lite o städa mitt rum innan jag ska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0