att bo hemma o ha en mamma som älskar en

Ibland förstår jag min mamma som inte vill leva tillsammans med mig.
Så mkt som jag tjafsar är nästan så arg att jag tar sönder saker o skriker. Men det min mamma aldirg blir av med är denna ständiga radio som slåss mellan olika kanaler o alltid är på högsta volym.
Fast jag har märkt att det är hennes svaga punkt så när jag blir sur tar jag datan går in i mitt rum o låser dörren, slår på bandit på högsta o låssas inte höra, medan min bror o mamma nästan slår in dörren innan deras temperament tar slut o mamma går surt till hennes kille o röker typ ett paket cigg o min bror drar till nån polare eller sätter sig i sitt rum o kollar på tv. Jag är typ anledningen till att min mamma röker, jag tar helt enkelt kål på hennes nerver genom att bara finnas.

Men jag kanske inte verkar va någon ängel, men det är ingen i min familj förutom min syster. Men det kan ju bero på att hon flytt undan denna galenskap som förföljer hennes familj o hunnit flytta innan helvetet bröt ut.

skulle ni vilja bo med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0