<3

Fäller sakta en tår, Tänker på alla minnen, river upp alla sår.
det var inte igår, men vi måste fortfarande gå,
jag kan säga det hela natten varjedag,
mitt hjärta bultar för dig, ju mer gör mig knäsvag.
 Jag har försökt ge mitt hjärta, försökt få allting bra.
Det hugger i mitt hjärta att se hur du mår.
Du kan berätta för mig hur du mår. Jag kanske förstår någon dag, är den idag?

Sitt inte uppe o vänta på mig, jag kommer hem. Kommer aldrig lämna dig.
du är min andra halva, du kan berätta för mig hur du mår.
jag vet att det inte var igår men jag finns för dig..
Har legat ensam o tänkt på hur det kommer gå.
Om du är för långt borta kommer jag bygga upp en bro för att nå dig.
Vi måste lita på varan'

förlåt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0