Saker du trodde du vist om mig

Saker du inte viste om mig, eller trodde du viste ^^

-Jag har 2 syskon, ja det flesta känner bara till mitt ena monster.
-Jag gillar inte choklad ! blommor är en fin/romantisk gest =)
-Älskar kläder o speglar samt mode och design

mer privat

-Är inte kär i någon men börjar känna av vår känslor o spana in killar. (vad är kärlek egentligen??)
-Emo killar är bara fööör hett, därför jag jag inte fått tag på en ännu =/ förutom nafsat på B, kan tolkas hur olika ^^
-Dööör för killparfymer !
-Gillar inte riktigt tjejparfymer (det lukar ju så konstiigt ) utan kan gå till parfymhyllan för att kolla in killarnas ^^

to much information:

-Gillar J doft, (han sägs inte använda parfym, men har väll sin egna doft dårå xD)
-döör för B:s parfyyym (äktaa svart emoparfym har han, jag har sett flaskan. Men kan inte hitta den nånstans =/ men har iaf kvar hans doft på vissa klädesplagg...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0