Om jag fick vara ett djur,

Om jag fick vara ett djur skulle jag nog va en snigel,
 en riktigt långsam en,
man skulle liksom aldrig behöva stressa för vart man än skulle skulle man ändå inte hinna till
så skit i det o försök hinna med det andra man skulle gör.
Man kan alltid gå o gömma sig  sitt skal om det skull bli läskiiigt !
man skulle heller aldrig behöva tänka på att bli fet eftersom man är vegitarian
Man lever liksom i en undre värld där det inte finns några känslor, inga problem inget.
Dessutom får man flytta hemmifrån ganska liten, man kan dessutom bo vart man vill =D
Hittar man en annan snigel som skulle göra en lite het
behöver man bara sträcka ut sina "armar" o hålla kvar denna mysiga känsla tills alla har det bra
Det ä liksom käääärlek ^^ sweet allså
man skulle aldrig behöva tänka på att bli uttårkad utan man är alltid våt xd
Om man inte gillar nån man möter i skogen är det bara att slämma på den o gömma sig,
för man kan ju inte direkt springa frn platsen.
Till sist måste ju ens fiende tröttna på att vänta o man skulle kunna sova så länge ^^

Det måste va myyspys o bo i skogen

släm på er alla, för nu går jag o sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0