Msn o att vara attraktiv singel xD

haha, ni kanske ha kollat in min bild på msn !?  haha, "vissa" tycker jag har en förförisk blick som säger;
 jag vill ha dig här o nu,
o att blicken dessutom är menad för "någon". Ja du, vad ska jag säga? har aldrig tänkt på det, bara tog en bra fjortis bild där jag (som ofta inte händer) kollade in i kameran ^^.

Kanske tänkte jag på något speciell då eller så är jag bara sån hemma, går runt med en förförisk blick o tänker  på hur säääxig jag äär xd
Jo men allså i mjukiskläder känner man sig ju inte sååå sexig, men allså  jaja, vet inte vad jag ska säga ^^

Dessutom vill vissa se mig i bara bh o vita pyjamas byxor =0
hur vågar man yttra sig så får jag fråga? xd
Mitt svar till dom är att jag inte använder pyjamasbyxor men men (det där lät inte så bra allså.

But You can always think of me anyway ^^

Men man kan ju känna sig ganska säääxig av det folk vill med en också eller vill se en i ^^
 kan misstolkas eller ska misstolkas =0 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0