igår,


Igår var jag i Norrköping med Lukas o Nellie.
Nellie sov mest, eftersom hon bara är 3 dagar gammal är det förståligt. =D=D (ska lägga in en bild sen)
Jag o Lukas var ute o lekte i "sandlådan", eftersom det inte finns nån sandlåda hos min syrra så var vi i hennes blomrabatt o grävde. Sen kollade vi på hur alla träplankor ramlade ner i källaren genom ett hål i huset. Det tyckte Lukas var väldigt spännande, så när jag kastade ner plankor kastade han ner sin lilla spade, hihihi.
Sen kollade vi på alla blommorna som fanns i trädgården innan vi gick in.
Snart var det legdags så vi kollade lite på disneydags innan lukas skulle sova =D, det var med långben o piffopuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0