Idag,

idag har varit en ganska kämpig dag =/
Kom til lskolan vid havl 9 för att få lite hjälp med matten innan provet, men det gick ganska bra =) fick iaf fram svar på typ 3 MVG frågor =D *stolt*  xD
Så vi hade matte o så språk, språk. Språket vara bara att sitta o fixa till texter vi gjort under terminen. Ganska slappt allså.

Vi har bara 3 lektioner på tisdagar, o sista var idrott. Vi hade dans igen ^^ fast nu hade vi vals också, det är ganska lätt men jobbigt för fötterna o så ska man stå så nära =0 =p
Men det gick väll helt okej,

Fick dansa med 2 riktigt grymma Jonasar ^^
Dansade 2 gg med Grahn, han va jättekul att dansa med för med han var allt ganska stelt o hade massa roliga effekter som att jag typ ramlade ner i hans famn xD o så massa snurrar o saker.
Men han dansade ganska bra iaf, inte så mkt taktkänsla av det men det var kul iaf o han känns det inte så obehagligt tt dansa med för att han är så lugn o bara kör på med sitt rejjs =) Så bra dansat Grahn =)

Sen fick jag dansa med J, ja vi har börjat snacka o beter oss någolunda normalt nu, iaf mot förut. Men allså det har liksom släppt på nått sätt. Så det gick bra.
En sak bara; han har en tendens att alltid kolla en i ögonen (spelar ingen roll vad man gör). Det blir såhär som att man blir tvungen att kolla han i ögonen, då försvinner allt om kring en, allså jag skojar inte, han får verkligen världen att stanna. Nää, jag har inga känslor för han, men det är nåt han bara gör, precis som vissa har en tendens att få tiden att gå eller ögonblick att stanna för evigt.
Men det var en hel massa fart i hans dans allså ^^ Massa snurrar o det, men han va asbra på det iaf (som på det mesta annat, men han har sina svagheter också ^^)
Så det gick undan o vi snackade lite, sen var låten slut ^^ Du dansar bra med tanke på att du ser ut att vara ganska stel, men du borde nog inte tänka på takten, När man prata om trollen hamna man mitt i ett samtal på msn.

 så vi klarar väll det. Jag tror iaf det.

By spinning me around you make the wold stop for a moment so that I lose my breath.


Så Idag träffade jag en helt nysida hos 2 ganska konstiga snubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0