förlåt

Jag säger aldrig förlåt, jag vet det o mina gamlagamla kompisar från typettan o uppåt vet det också. Jag bara sjunker lågt men ber aldrig om ursäkt.

Förlåt är typ lika svårt för mig att säga som jag älskar dig. Har typ sagt jag älskar dig max 4 gg, bara 2 gg till en kille.
Förlåt är verkligen att man tappar allt det onda o så. Jag vet inte, kanske är det dags för mig att sänka min ribba.

Men att säga förlåt är också att visa svaghet att den andra vunnit på något sätt, att man överger sig.
Men ett förlåt säger ju ganska mkt, därför ska man vara rädd om att använda det tror jag eller jag är rädd att använda det, med det gör så ont jämt efter åt.

sådärför säger jag väll det till dig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0