Efter kl 20.00

Klart att människor kan bli tråkiga, så vf snacka med dem då? Allså på Msn, jag har sett min kompis lista, allså typ mer än 300 känns det som, ändå snackar hon bara med typ 3 av dom =0

Så det är onödigt o sitta på msn, för alla frågar ju ändå en bara vad man gör o typ inget mer, eller om de har nåt att fråga, men då kan manju fan ta o ringa !

Har iaf gjort en sammanstäällning idag, drygt 100 kontakter har nu blivit till, hmm ska kolla 30 st, wwaaaaw, pluss att min kusse har 3 olika msn addresser så det blir ju minus 3 ^^

Så om ni tror jag har blockat er är det inte så, jag är bara inte inne eller så har jag tagit bort er.

that's my life, if you are to boring or let me down and let me lay there it's your own problem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0