Att få låtar på hjärnan

Som några vet så sjunger jag ju ibland, mesta dels i duschen dårå ^^
Men det konstiga är inte det, för alla sjunger väll i duschen? =0
Men iaf så duschade jag idag på morgonen (big suprise) o den låten jag började sjunga var inte mindre än;

I WANNA TAKE  YOU  TO THE GAYBAR !! 

chockerande faktiskt, men sant. Men eftersom jag nästan lever tillsammans med konstiga männsikor som finns i min klass och som dessutom sjunge på denna låt precis varje rast så kan jag lite förstå mig. Men ändå, ofta man går runt o sjunger på den =0 !

Hemskt allså, nu måste jag bara få bort den låten o så en låt jag spelar, (den är verkligen hemst o helt insane) jobbigt värre xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0