Utkast: Victor älskling. ...

Victor älskling. Jag saknar allting med dig, ditt underbara leende, din personlighet och ditt fina utseende. Vet fan inte hur jag ska klara mig utan dig. Jag fattar inte att en mening fick allt att bli så här, vill bara börja om på nytt. Kommer ihåg när vi satt på bänken och pratade om n och l då allt precis hade skitit sig för dom och då det var som bäst för oss två. Visste inte vad jag skulle prata om, så det bara kom och gick. Allt bara rasade ner och det blev som det blev och det var mitt största misstag hitills i livet. Vi känner knappt varann men ändå har jag inte kunnat släppa dig sen första gången och jag har aldrig kännt så här för någon annan. Men gårdagen är nåt man vill sakna men som nog aldrig kommer tillbaka. Jag kämpar för det jag behöver och för det som jag absolut vill ha, inte bara för att liksom. Men asså jag orkar snart inte mer, för jag börjar inse att jag kämpar för nåt jag aldrig kommer få, och bara tanken av att inte ha dig vid min sida är meningslöst. Victor ta mig tillbaka, skulle göra allt för att få se dig le i bara nån sekund, nu inser jag verkligen vad jag har förlorat, den ända personen som jag lever för. Jag menar det, jag vet vad jag vill och det är dig jag vill ha , ingenting annat än du spelar roll längre. Ge mig bara en andra chans att bevisa att jag aldrig har vart oseriös utan att allt jag sakt har vart bara mer än sant, att varje gång jag sett ditt leende har jag nästan slutat andas. finns ingen finare än dig, ingen! lyssna, om jag skulle driva med dig så skulle jag inte ens ha brytt mig om att få dig att lita på mig, skulle bara säga whatever. men nu kämpar jag så sjukt mycket för att få tillbaka dig, och det är seriöst. Det va aldrig mening att få dig att tvivla från första början. Ett misstag blir till flera, right? sweetheart lämna mig inte nu, jag behöver dig mäst och du kommer först, de kommer du alltid att göra. Men jag vet inte hur många förlåt jag ska behöva säga till dig för att du ska fatta att du verkligen betyder nåt för mig. jag säger det gärna tills jag dör om de nu hjälper. Glöm aldrig vad som helst för dig victor, allt och lite till. Alltid ställa upp för dig, skulle alltid ha tid, alltid lyssnat på de du har att säga. precis allt. Men tänk så här, det är med ärligheten man komme längst, vill du ens ha mig? jag kommer vänta föralltid, och sitta här ensam och ledsen tills du har tänkt klart. orkar inte sakna dig så här mer, inte på det här sättet. din underbara närhet är det ända jag behöver. "if u dream with an broken heart, the waking up is the hardest part" ..
 
 
Vem fan är victor som fanns i mitt liv 2008? 
Trackback
RSS 2.0