Utkast: för att ...

för att allt ska kännas bra, så måste man ha en person som man litar på. en person som står den andra närmare än vad igentligen någon annan gör. och för mig är du den personen, du är den som jag verkligen kan säga allt till, just för att jag litar på dig fullt ut. du är nog den enda jag kan snacka med, och verkligen försäkra att det inte kommer ut. det är jag glad för, jag är stolt för att jag har en sån som du. för det är inte alla som verkligen har förmågan att kunna lita på folk. du har fått mig att kunna göra det, så starkt som jag faktist gör. men det är bara när det gäller mig och dig. jag älskar dig verkligen, det gör jag. okej, jag vet att du inte vill att jag ska säga sånt som jag har gjort till andra. visst, jag har sagt att jag älskar andra, och jag har tyckt att andra personer har gjort mitt liv bra. men ingen, och då menar jag verkligen ingen person har varit så som du andreas. ingen har mitt hjärta slagit så mycket för, och så bra som du har gjort mitt liv är otroligt. verkligen ingen annan människa har fått mig att vara så glad som jag är när jag är med dig. ingen har gjort en sån stor saknad som du har gjort hos mig heller, för hela tiden när jag inte är med dig. så känner jag saknad hela tiden, för jag vill bara vara i dina armar hela tiden. känna dina hjärtslag, och dina djupa andetag. för det gör mig lugn, det får mig att må otroligt bra. och att vi bara kommer varandra närmare och närmare hela tiden är helt underbart, obeskrivligt är det. för jag är så glad, jag är så himla lycklig med dig. det enda som oroar mig är att om du någon gång skulle lämna mig, och när det är. för liksom, jag kommer aldrig mer kunna må bra. och alla säger att tiden läker såren, visst det kankse det gör för er. men för mig är det inte så lätt, för efter all jobbig tid i mitt liv. sen blir något så bra, ett mirakel. det är precis det du är andreas, i mina ögon. menmen, när något har varit så pass svårt. så kommer något så bra, så går det inte att se uppåt. hur mycket man än försöker. det har jag redan gjort, det gick inte. det går inte att vara utan dig för det är du som får mig att skratta hela dagarna och bara vara så glad. tack för allt du gör för mig, känner mig väldigt otacksam igentligen om man tänker efter. efter allt du gör för mig liksom, bygger upp hela mitt liv. och gör så att jag verkligen älskar det. ofattbart är det, ofattbart mycket jag älskar dig. du är den vackraste jag vet. asså det finaste jag vet och har, vad alla än skulle säga om dig så skulle jag aldrig tro deras ord. för det går inte för mig, din personlighet slår allt. ditt fina utseende har det där lilla extra, som jag bara älskar. som jag smälter för så fort jag ser. jag kan inte hitta något fel med dig, och det är bara för att jag är så himla kär i dig. när jag ser in i dina ögon så känns det som att jag är någon annanstans. ditt leende får min värld att stråla, och jag kan inte sluta le när jag ser dig. för du är så himla fin gubben. verkligen, du är allt för mig. allt och så otroligt mycket mer. det är nog bara du och jag som förstår vad det är jag menar. och alla andra som har varit kära på riktigt. det är igentligen inte så jätte vanligt att man är såhär som jag. jag är liksom redo för att göra allt för dig. och jag skulle inte tveka på att göra allt när det verkligen gäller. om jag skulle förlora dig så skulle jag inte vara glad alls, mitt liv skulle bara bi tungt. asså jag vill inte ens tänka tanken att säga sådär. för jag ska älska dig hela livet ut, hur länge jag än lever. om det vore en dag till, eller över 50 år till. jag lovar, jag skulle inte tveka att leva med dig då. för med dig är jag stark. jag vet igentligen inte vad jag ska säga.. det är så mycket jag vill säga till dig. när jag är med dig så är allt bra, och vet du en sak? jag är stolt över dig, det vet du. du vet nog varför älskling, det har vi pratat om. du har verkligen tagit tag i allt, och det är jag så himla stolt över. jag lovar dig, jag har aldrig varit med om att det är något som har gått så fort fram som du gjorde. du är min största stolthet andreas, och jag vill bara veta att jag är glad över att du har tagit tag i det där, som har räddat vårat förhållande. det går ju bara mer och mer framåt. inte sant? vet du en sak? så fort jag ser dig så vill jag bara slänga mig i dina armar och bara krama och pussa på dig hela tiden, för det är så skönt. jag känner mig så trygg i ditt sällskap. och när jag frågar dig varför du gör vissa saker, så säger du att du vill vara nära mig. vet du hur skönt det känns när du säger sånt? du har kommit så långt. från första början, så var du den blygaste personen jag visste du var bara min lilla blygis. men nu, nu har du kommit så långt fram ifrån det. asså allt som jag säger nu, det kommer ifrån mitt hjärta, och jag hoppas verkligen inte att någon kopierar den och sätter in på sin press som vissa tidigare har gjort om mina pressar till andreas. men liksom, det jag säger till han. det är sanna ord, ja älskling allt jag säger det kommer ifrån botten av mitt hjärta. det är inte jag som säger allt, det är liksom mina känslor, det är mitt hjärta som säger allt. nu känner jag mig inte så bra på att skriva, vet inte varför. känner mig på något sätt så tom på ord. men det finns ju tre ord som jag inte kan sluta säga till dig och det är att jag verkligen älskar dig. för det gör jag, miljontals varv runt jorden och tillbaka igen. alla mina minnen med dig är det finaste jag har. dom finaste bilderna jag har i mitt huvud är alla underbara upplevelser jag har fått med dig. snart i ett halvår nästan har jag delat mina stunder med dig. trots att det inte känns så mycket, så har vi gjort ganska mycket. trots att vi bor så långt bort ifrån varandra. jag önskar att jag bodde hos dig eller åtminstonde granne med dig, så att man bara kunde kila över till varandra i strumprna. hah, det skulle väl vara allt bra. men nu är det ju verkligen inte så, nu måste man åka fett långt. det är det enda dåliga i vårat förhållande. att ibland så är det avståndet som svider. dom här fyra månaderna med dig har varit den bästa tiden i mitt liv. och det känns så naturligt att sitta och prata framtiden med dig, för det känns verkligen som att vi kommer dela den tillsammans. för jag vill inte ha någon annan än dig. du är allt jag någonsin velat ha, och igentligen så otroligt mycket bättre. jag hoppas, att det kommer bli detsamma som nu hela livet ut. haha du kankse tycker att jag är läskig som säger föralltid, med giftemål och grejer. men jag kommer verkligen säga ja. och den låta ödet sköta rästen, för det är allt jag vill. att du och jag är lyckliga hela livet. jag behöver inte något annat. du är allt. mitt liv, och det är verkligen sant. hoppas att du förstår det gubben, för du är så fin. när jag blev tillsammans med dig från första början, så tänkte jag. nej emilia, nu måste jag verkligen skärpa till mig med allt.det sa jag till mig själv eftersom du är så fin, jag kan inte hålla på som jag tidigare gjort. jag måste sköta allt, och precis som jag ville. allt blev bra, jag började le igen. som jag på äkta inte hade gjort på länge. mina betyg steg stort, allt blev bra. du är min älskling, det kommer du alltid att vara.du är underbar hjärtat. man vet ju aldrig verkligen aldrig vad sin framtid efbjuder, men jag skulle kunna göra allt. verkligen allt, bara jag får ha dig där. på något sätt är jag rädd för att se i min framtid, för jag vill att du är där. jag vet att det troligtvis inte sker. men snälla, snällasnällasnälla vad som helst offrar jag för dig. om det skulle vara så illa, så skulle jag offra mitt liv för dig. är du glad, är jag. men liksom, framtiden jag vill ha. den är så som jag har det nu, med dig. ett liv med dig, så perfekt som det nästan aldrig blir. att man någon vacker dag i juni gifter sig och lovar varnadra att leva i nöd och lust tills dagen man slutar andas. trogna och att kärleken alltid håller i sig. att man har ett fint hus någonstans vid vattnet och två underbara barn. och när man kommer hem ifrån ett bra jobb så välkommnas man hem av den man älskar. det ska vara du som är den där partnern som kommer hem ifrnån jobbet, och jag kysser dig och frågar om dagen har varit bra. det är så man vill att livet ska vara, och att du säger att det har varit bra. och vara så ärlig som möjligt, och aldrig vara den där personen som gör felet och gått till någon annan. asså jag vet knappt vad jag pratar om, jag är bara så rädd att förlora dig. jag är rädd för sanningen att det någon gång kommer att ske. för jag älskar dig, så otroligt mycket. fasst igentligen går det inte att beskriva för det är så mycket mer. i mina ögon kommer du alltid ligga etta. du kommer alltid vara före alla andra. jag vill att det ska vara du och jag föralltid jag vill alltid vara kär. jag älskar dig mest av allt andreas, det lovar jag dig. varje dag med dig är det finaste jag vet. varje dag som det skapas nya minnen, och nya fina stunder. jag älskade dig först.. du är barabara min. och jag är barabara din. du är min bästa vän, min stora kärlek och absolut, mitt allt..
Trackback
RSS 2.0