ledsen

om du skulle komma gråtande till mig och vilja berätta saker skulle jag inte kunna hantera det, jag skulle inte kunna trösta dig eller säga men gumman det ordnar sig. Jag skulle bara stå där och försöka krama dig typ.

Jag kan inte hantera tröstande, för jag vet inte hur man gör. Jag har aldrig haft någon som kommer och tröstar mig och säger snälla saker. Jag vet bara inte hur man gör, vad man ska säga. Drar mig bara undan, kan inte hjälpa.
Det bara är så, jag kan inte trösta dig för att jag inte vet hur man gör. Jag vill kanske inte heller, för du har aldrig funnits där för att trösta mig.

Det bara är så i min familj, man lär sig vett o etiket men inte om kärlek eller förlåtelse, man lär sig inte att lita på folk heller. Min famil är bara gjord av regler och lögner.
Det är så det är, även om du inte vill tro mig.

Mamma; orkar aldrig lyssna på vad du har att säga. Om du nu skulle vilja yttra dig drar hon bara ut eller börjar skrika på en. Hon låssas bara inte höra om man skriker eller gråter, bara stänger allt ute. Om hon nu skulle se en gråta låssas hon som om man är helt okej, glad eller nåt. Bara vänder ryggen till.
Hon brukar dra ut till sin killle också, i typ 3 timmar och hoppas på att man glömt allt när hon kommer hem. O så röker hon, det gör hon hela tiden när hon blir irriterad, inte orkar med en eller nåt annat. Bara drar ut för att röka o lämnar en.

Hon lämnar en !

Min pappa; han låssas höra på men vet inte hur man ska trösta, bara håller om en o säger att allt fixar sig imorrn eller så, det är inget att vara ledsen över. Eller så skyller han allt på mamma (händer oftast) o så börjar dom bråka o så börjar mamma bråka med en själv. Allså det är lönlöst att snacka med någon.

Min syster; Ibland får jag det uttrycket av att hon aldrig fattar nåt, hon nmå vara blondin, men borde ju fatta nåt. Fast hon har ju sina problem men jag är ju hennes syster! Hon tror att man inte tar saker på allvar o att allt löser sig eller att det bara är skitsaker som man inte ens behöver lägga märke till. Så hon låssas bara om att det inte är någonting. Såndam mamma sådan dotter.

Jag det var min familj det, min bror behöver vi inte ens ta med i texten för han är ett cp som är så jävla bög man kan bli, han sitter väll o kollar på gayporr !

Hatar min familj, någon som vill byta? tar vadsomhelst ! bara jag slipper min!

så förhållandena i ens familj påverkar en, bara negativt !

så kom inte o gråt till mig, för jag kan inte hantera dig
Trackback
RSS 2.0