kärlek 14-07-08

Eftersom jag kan inte visa hur jag känner trots att vi varit vänner bra länge nu
Så tar jag och greppar pennan och skriver att jag har känslor för dig som inte går att beskriva
Jag har bara lust att riva, riva ut mitt hjärta
Och ge dig i din hand för det är du som sätter det i brand och håller mig vid liv
Så länge du håller i det är jag kvar hos dig
Snälla ge mig ett svar, ett svar på vad du känner för mig
Som jag sa har vi varit vänner länge nu
Du känner kanske inte som jag, men jag kan bara hoppas, hoppas på det bästa
Och inte på det värsta, som är att du går till någon annan
Då kommer det kännas som ett skott i pannan
Så når skottet min panna vill jag bara berätta, och lätta på mitt hjärta
Och säga att mina känslor för dig är verkligen äkta
Att du finns långt in i mitt hjärta, även fast ibland jag känner smärta
Så innan allt sakta försvinner
Hinner jag med denna text säga att jag älskar dig
Alla känslor som fanns där men som försvunnit
Nånstans där mina tårar runnit
Blodet från mitt hjärta som jag rivit ut för dig
Har sakta slutat rinna, och dunkarna börjar sakta försvinna
Känslorna som en gång börjat brinna har nått sitt slut.

Trackback
RSS 2.0