Jonas S egna egotext

allså jag fattar inte att du alltid ska ha nåt att trycka ner mitt självförtroende, kul om jag skulle hacka på dig hela tiden då!
alltid gör jag allting fel, labben, vårt förhållande, nu privat också. Men tack för att du vet vem jag är liksom när jag inte ens själv vet.
Men du måste ju alltid ha nån att trycka ner så att du själv verkar bättre, allså finns så mkt jag vill säga men jag tänker inte ta det, för jag har sjunkit djupt men du ditt lilla as sjunker alltid djupare.

Men om det är nån som vill veta nåt om mig så fråga Jonas Sedin, han vet allt. Han kan alla olika sjukdomar o psykiskastörningar jag har som jag inte ens själv viste om, men men han vet ju allt o har alltid rätt ! så gå till han bara, han har alla svar, han tycker väll säkert jag borde sitta i tvångströjja också.
Du borde sättas på inhängnad anstalt för sånna som dig.

Allså finns verkligen ingen person jag verkligen hatar, men dig hatar jag faktiskt !

Tryck upp en penna nånstans J !
Trackback
RSS 2.0