<3

Hej, ville bara säga gonatt o att jag älskar dig väldigt mkt.
jag är ledsen över att jag frågat o pressat dig så mkt. Jag har inte menat att göra det. Det har bara blivit så pga av allt som hänt, jag har också känt mig pressad o sårad. Känns bara som om jag inte når fram till dig längre o jag är så orolig för vad du går igenom o hur du mår att de lett till svartsjuka ilska o tårar.

Jag älskar dig såå mkt. Jag hoppas du vet de. Jag vill inte pressa dig, jag vill bara att du ska  veta att jg alltid finns här o älskar dig, bara dig, för den du är.  Jag kommer finnas här så att du när som helst kan ringa, messa eller bara komma över.

Jag kommer inte sitta o vänta på dig o få panik över allt längre, eller jag ska iaf försöka få allt bättre. För jag vill att du ska må bra när du är hos mig, att du ska veta att du alltid kan komma till mig, vad det än är o att de ska kännas bra.

Jag vet att jag stressat dig med massa frågor o det kan inte ha känts bra att komma hit o se mig må så dåligt.
Men jag ska försöka fixa allt.
Jag hoppas verkligen allt löser sig, men jag kan ilnte lova att jag inte är sur o ledsen ibland.
Jag bara älskar dig så mkt. Jag vet att jag säkert finns inom dig o om jag inte finns där längre så får vi fixa våra liv tsm ändå. Alltid vi <3


jag vill bara finnas här för dig, att du finns där för mig också.
Jag älskar dig. Må inte dåligt, vi ska fixa allt <3 lovar
 
 
 
Ibland undrar jag och minns inte alls tillbaka till detta
Trackback
RSS 2.0