Vad är en bal på slottet?

Ja, idag är alltså den stora dagen, känner mig dock lite trött (gick ju upp kl 7) pga av att jag fick gå på jobb intervju. Allt gick super ! skulle fått jobba redan på fredag (men udenten är ju då, så nej) ! Dock hände en hemsk sak ! någon snodde min kavaj idag, hade den på väskan eftersom de är SÅÅÅ varmt. Har letat o ringt runt som en galning utan resultat. Fuck! så nu blir det till att leta efter nån ny snygg på nätet typ (affärerna svämmar ju över av BARA sommarkläder). Så lite negativt med mycket positivt idag allså.

Fan vad tiden känns seeg sitter hemma o bara väntar på att kl ska bli typ 4 så man kan börja fixa o allt. Har iof varit uppe ganska länge om man tänker på vad jag hunnit med idag :) Duktigt av mig ^^
Har redan fixat de mesta för idag: rakat benen/armhålan (inte glömma!), tvättat ansiktet, fixat naglarna o så fixat o tagit fram allt ! + att jag sökt jobb, kollat på älsklingens födelsedags present (han fyller ju på måndag!) o varit i stan o shoppat nya solbrillor. Dessutom har jag ju sprungit runt som en galning o letat o ringt :(

Klar för balen 2010 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0