E

Du är underbar o de bästa som funnits under allt kaos. När jag har mått dåligt så har du alltid ställt upp o velat finnas där. Du har under den tiden gjort mig så lycklig o glad, då allt annat bara rasade ihop.
Jag kan inte tackar dig nog för allt, eller ens åtgärda dig för de du gjort för mig.
Men jag lovar dig att du alltid kommer ha en plats i mitt hjärta o att jag hoppas att du alltid kommer vara min vän,
För du är verkligen min bästa vän, personen jag kan vända mig till om de mesta o jag hoppas du känner samma.
För jag finns här för dig o kommer alltid göra det, vad som än händer ! glöm inte det.

Vi har alltid så kul tsm o jag har verkligen lärt mig förstå dig o lärt mig älska personen som finns inom dig. Den personen som så många inte har sett eller ser.
Jag vet inte, de känns alltid så svårt att förklara för folk vad man känner o så, för de kommer aldrig förstå. Men jag vet att du gör det o att du förstår hur nära vi är o allt.

Jag har värderat de stunder med dig högt o älskar att vara med dig o din familj. Jag hoppas verkligen det kommer många fler stunder då jag får vara med dig,  <3

Jag vet att vi genom mkt tsm, både gott o ont. Att mkt saker har varit dåliga o bara skit ibland, men vi har tagit oss förbi de o försökt inse att saker kan bli bättre.
Du är min bästa vän
o betyder otroligt mkt för mig,
så snälla försvinn inte från mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0