ibland

Känner jag bara för att skrika,
bara säga saker som jag verkligen tänker till er,
men jag vet inte om ni skulle bry er, kanske ta åt er lite i början iaf

så nu lämnar jag mina skrik på bloggen istället

Vet du, jag tycker inte om dig, jag tycker du är en riktigt dålig kompis o du får mig att spy !
Du fick mig många gg att må dåligt, men som om du brydde dig, bara allt var bra för dig.
Du skulle bara lämna mig om det kom upp annat eller om du tyckte jag var tråkig.
Som många andra, vågar du inte ens snacka med mig när jag verkar sur eller nere ! vet du vad? det är då du ska finnas till för mig !

Du måste verkligen ha problem med oss, du säger åt mig att jag inte kan gå vidare. Men det har jag o jag är glad.
Jag tror snarare det är så att du är rädd, rädd för de mesta. Rädd för vad som skulle hända om du fick vara med mig, rädd för att du skulle vilja. Det är ju bara ditt problem om du tror att du inte kan gå vidare o ha mig i ditt liv för att du kommer förstöra ditt förhållande. För om de skulle hända skulle det bara bevisa att du är svag, att du vill vara med mig o att du inte alls glömmer eller bara lämnar saker bakom dig o går vidare. Det är ju faktiskt så.
Klart att jag tänkt så också, klart att jag har varit rädd. Men jag är inte rädd för att visa saker, för att vilja  försöka på något nytt.
För ja, jag saknar dig, jag tycker om dig som vän o önskade aldrig att det skulle sluta såhär. Så där har du mitt skrik o mina känslor, lev med det. Även fast du försöker glömma

Kommentarer
Postat av: ida

Så du saknar honom även fast han får dig att.. spy? Och du säger att du kan gå vidare men fortfarande så skriver du allt det här?

2009-09-03 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0