Till världen

Allså fuck allt, jag mår så jävla skit nu. Det har gått mer än en vvecka o det känns som om inget blir bättre.

Du fattar inte hur svårt det är för mig, jag får inte fråga hur du mår, jag får inte fråga vad som hänt, varför du bråkat med dina föräldrar, vad ni snackat om.

Det känns som om jag bara glider ifrån dig.

Du umgås jättemkt med Lisa nu också o n i messar hela tiden, vad fan ska jag tro? När du sähger att du inte kan messa o så messar du henne fast messtet kom till mig. Vad ska jag tro?
jag vet att det är svårt, men vad fan är det då för mig?!

Jag kan inte göra nåt, vet inte vad jag ska tänka eller tro.

Ni är så jävla taskiga emot mig, bara går nästan hand i hand i skolan o ignorerar mig. Fattar ni inte att det gör ont eller? Att det känns jobbigt att inte kunna snacka med dig eller ens messa?

Hon har tagit min plats nu, hon finns där för dig o du vill öppna dig för henne. FAN !
Du förstår inte hur svårt det är ! kan du inte visa lite respekt för oss? för de vi hade o för att vi ska vara kompisar.
Eller är vi bara kompisar när vi är själva, då ingen annan ser?
Känns bara som om du försöker bevisa för alla att allt är bra när jag mår skit o du knappt vill snacka med mig.
Det känns bara som om du skiter i allt, men jag vet att du mår dåligt av allt. Men ändå! Snacka med mig !

Kan ingen bara hjälpa mig? Jag vet inte vad jag ska göra längre. Känns bara som allt är slut, speciellt idag. För idag är det ju våran månadsdag....

Vad fan har hänt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0