helgen som varit o denna helg

Har varit förkyld till o från, inte svininfluensan iaf ^^ o har fått sprutan nu också !
Så förra helgen låg jag i 39 graders feber =(
Inget att deppa för när man har världens gullifgast låssas pojkvän som sitter och snackar med en i 10 timmar o piggar upp en =) tack sööt <3 de gjorde verkligen saker bät du veta.
Så min lärdag var över efter att vi avslutade samtalet kl 2 på natten o gick o la oss.
Jag kände mig mkt bättre på söndagen o då kom en underbar o piggade upp den grå dagen med att bjuda på middag o kolla på film. <3
Vi såg på 9, en ganska rolig animerad film, o så satt vi o snackade o kollade lite på trailers. Ett underbart avslut på veckan =) <3

Så vad händer i går då, fredag. Jo jag var o såg TWILIGHT ! <3 kärlek på den allså, även fast jag inte är något direkt fan av den, men älskade verkligen 2:an ! Min medföljare på den bara hånade mig för att typ ha gråtit mig igenom hela filmen XD rätt åt mig, men den var ju så sorlig o romantisk! Inget emot verkligheten.
Sen drog vi till donken o satt där ett tag efter. <3 tack för ännu en underbar kväll <3

Idag blir det tacos o film =)
haha, vaknade för en timme sen också XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0