It's something in the air

Allså det måste verkligen vara nåt, allt känns så annorlunda iår. Jag är piggare (eller nää kanske inte, mer trött är jag nog),
jag har slutat äta bröd, gillar knäckebröd så himla mkt just nu, man kan äta hur många som helst o helst med leverpastej eller kalkon/skinka, det är bara så himla gott. Så till frukost äter jag nu mera: 2 knäckemackor, har haft 2 olika hemma just nu, ett med ljusa frön o ett delicatess =) det är super. Sen dricker jag en mugg grönt te, de har min syrra lärt mig gilla !
just nu har jag med smak av mandarin (så good, fast gillar nog citron bättre) o greente clear =) Man orkar bra på det !
Mamma tycker det är helt okej att köpa separat te o mackor till mig också, kan det bli bättre?!
Så lilla jag är lite nyttig, o så har jag hunnit springa lite under de nya året också, ska försöka fortsätta när det inte är så stressigt på dagarna o kvällarna.
Men jag har också märkt andra förändringar, som är bara possivita =D

jej, för de nya året o allt de tagit med sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0