Ibland ska fantasier förbli fantasier

Allså har du tänkt på allt du vill göra?
Hur du skulle vilja göra det o med vem?
Hur perfekt allt skulle vara, eller kanske är det just det det inte ska vara, perfekt allså.
För hur perfekt kan det bli på ett flygplan ?! dåså (flygplanet var bara ett ex.)

Det är bara dendär känslan, det där som får en att vilja göra saker, som gör oss galen.
Får oss att vilja göra det förbjudna, är det så att vi har för tråkig vardag o behöver det?
jag tror inte på det, jag tror det ska förbli fantasier.
för

Låt oss nu säga att det blir verklighet, det du tänder på mest


Vill jag då ha det jag önskade mig? 
Såklart inte
Så varför drömmer man då om det? Varför kan det bara inte låta en vara? lämna en ifred !

Jag vll inte ha det, okej?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0