Dag 4 på lovet (räknat från långfredan)

Idag var jag som sagt i Farsta! Det var inte så mkt folk där som tur var. Hela inlägget börjar redan på bussen till Gullmars.
Jag satte mig ganska långt bak, gillar inte att sitta så långt fram för då sätter sig alltid någon brevid sig. Men jag satte mig iaf ner o kollade på stolen brvid mig vad det var som låg där, det var en tabell. Jag tänkte inte så mkt på den just då men tog efter ett tag upp den och började undersöka saken. på tabellen stod:

gröna linjen mot farsta är från o med den 25 mars- 7 agusti (eller nåt) avstägd, linjen ersätts av bussar. Allså vilken otur man kan ha det är ju liksom 26 idag åååå, aja var iaf tur att jag hittade tabbellen med bussar så jag skulle ta rätt buss o så. Annars hade jag nog missat min buss o blivit fundersam om tunnelbanan o skitit i det hela o åkt till stan.

Det var så jag åkte till Farsta centrum med buss

Väl i Farsta kunde jag börja mitt shoppande, allså det finns ju så många olika affärer att man inte vet vart man ska börja. Så  jag gick mest bara runt o kollade in i alla affärer jag gick förbi =D
Sen blev jag hungrig o åt på Donken =D
Klart att jag handlade nåt!  hittade en jättesnyg vårjacka (om det nu blir vår), en grå..jag älskar grått ^^ men den fanns inte i min storlek såklart =/ (jag är inte fet bar att det var slut) så jag kollade lite på det andra o hittade en i en annan färg ^^ ni får ju se den sen, därför avslöjar jag inte färgen. Jag gillar iaf den grymt mkt även fast det inte är riktigt en sån jag ville ha. Dessutom var jag inne på Gina o hittade en ny kofta ^^ såklart en grå, men hallå det passar ju till allt. Gina i Farsta är EXTREMT LITET, allså de har ju inget sortiment alls, men ska till stan nån dag så kan kolla deras Gina efter andra kläder. Kollade lite på andrakläder också men allså det finns ju inte riktigt några fina vårkläder än =/ måste ha linnen o det finns det ju inga av typ. Hittade ett par skitsnygga jean jag ska försöka tvinga min mamma att köpa ! (de kostade över 1000 =/ ). Sen var jag o kollade på dator delar också, ska ju kanske få en egen nu när man har så mkt läxor o sitter vi datan helatiden. Men då till sommaren. Kollade ju typ i alla affärer, tom lampafären (ja, Farsta har en sån också, ute) för ska fixa mitt rum sen till våren =D ska ha typ kaffe färg eller nåt, (mer om det senare)

Fast måste spara pengar nu om vi ska åka utomlands snart eller om jag inte får sommarjobb, fett sämst om man inte har några pengar på sommarlovet, skönt att det bara är några månader kvar på skolan ! fast jobbiga månader

Det var min dag i Farsta

Sen har jag bara varit hemma o varit med Malin. Vi va ute o gick med min hund o satt o åt godis tills Malin blev trött

förutom att snacka om smink o mode kom vi fram till att jag kommer hamna på psyk xD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0