Igår

tihi, nu tror jag folk förväntar sig att jag ska berätta massa saker om igår ^^
Igår var jag hos Alex o lodade
 tills det började komma massa folk dit xD
FEST !
hihi, Alex däckade efter typ en halvtimme, stackarn =/
Men annars var det massa roligt folk o massa dricka xD
Vi satt o snackade, kladdade ner varandra med grädde (fråga inte, det var Samanthas idé), hihi o dansade.
Bara att det är svårt att förklara för er som inte var där, kan bara säga att ni missade nåt stort.
Till er som var där:
Jonas, hoppas du inte minns så mkt ^^, stackars Ida som verkade tycka vi alla va idioter så som vi höll på xD
Rebecka: hihi, vi äger ^^
Till min främling, hoppas du lyssnade...

Mer vill ni nog inte veta... ^^

puuusss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0