funderingar försent

allså vad är kärlek?
jag ser massa lyckliga par, de kysser varandra, säger att de älskar personen de håller om, snackar om framtiden o att de ska skaffa familj, är de verkligt eller ser vi bara de de vill visa o de vill vill se?

hur kan man definiera; jag älskar dig?
för när jag hör det blir jag bara besviken eller sitter o tänker på att den personen ändå inte menar det. För varför säga det när man inte vill vara med någon? När man inte vill visa att man älskar personen?
Är det en slags skepnad för att ha någon nära?
Vad är det du vill mig?
Du begär om tid, tid med mig...men ändå hinner du inte ses. Allså livet är ingen bra ursäkt.
Jag bara undrar varför jag har hamnat i en situation där jag bara blir sur o lär mig att älska att hata någon.
Allså kan du inte fatta hur jag känner? ens tänka på mig nångång?

Det första jag tänker på på morgonen är dig

aha, kul för dig.

Visa din kärlek om jag nu skulle vara något för dig,

för hur många gånger måste jag be om ursäkt för att vilja vara med dig o inte vilja umgås med alla andra?
hur ofta ska jag lyssna på dina förlåt?
hur länge ska jag orka o säga att allt är okej?
hur många nätter ska jag gråta o tänka på att det aldrig blir som jag vill det,
men man får ju inte alltid det man önskar sig.

kanske tog jag i lite för mycket med min önskning om ett oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0