idag

Idag

9.50 Spingning följt av
10.15 dusch
10.35 fix o outfit (där efter valde jag kläder mellan 2 outfits som jag valt dagen innan) blev en klänning o tajts med kofta
10.55 frukost som bestod av: fil med banan o kanel (skitgott!!), smörgås med leverpastej o så gomorgon juice (frukt o grönt som är gooodie!)
11.15 hann jag precis ta moppen o komma in på lektion innan läraren stängde.
11.25 skolan började

humör: ingen ork kvar o sur, ont i kroppen o huvudet också

man ska inte gå o lägga sig arg eller ledsen brukar min mamma säga, men vad spelar det för roll om man ändå vaknar upp med samma humör?!

It's like waking up from a nightmare and still be in it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0