a sad face turned in to a happy one

Såhär slutade min dåliga dag:
åt middag + 2 kokosbollar o en cola =) (kasnke inte hade nåt att göra så åt väll ^^) Min radio är på 24/7
Så drog det iväg till centrum för att köpa nya gardiner =) köpte ett par ybersnygga med  blommor.
Sen var vi i HM där mamma köpte en ny marscara till mig (JEEJ) o hårfixar saker =) Sen var vi o köpte mjukisar till mig eftersom jag tränar, sen blev det en sväng in på Lajm också. där köpte jag ett par nya jeans =)

just nu älskar jag min mamma,
men hon hann påminna mig om att jag bara får halva mitt studiebidrag denna månad =(

shopping hjälper mot allt !

Kommentarer
Postat av: Erika

hahahaaa mamma e patetisk!!!

kul me nya jeans!!! skicka en bild :-)

kraaaaaaam

2008-08-26 @ 14:18:44
URL: http://maaama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0