<3

Har ni också låtar som påminner er om härliga eller jobbiga stunder?
Jag må säga att jag har en del i bagaget både när de gäller minnen och låtar.

Alias-In flames

Kommer du ihåg hur mycket folk det var på grönan o hur varmt det var? De är verkligen ett av mina varma minnen med dig, ett av många.

Tallula-Sonata Arctica
kommer nog alltid haunta mig, men de måste varit en lång men rolig kväll. Mycket hände kan man ju säga.

För att avsluta våratr kapitell så ger jag mina läsare

Shamadalie-Sonata Arctica,
Forever and always-Bullet for my Valentine

och såklart
November rain-GNR

Sen fortsätter livet med ett minst sagt tragisk slut på vad som skulle behövt lite mer tid
Neon-John Mayer
Tracy Chapman-Fast car

Men lycka finns i livet,
More then word can say-Alias

This is war-30 seconds to Mars


Känns som det gått så kort tid med allt i livet, som om man minns det som om det var igår. Vist känns det inte så?

De mesta är över o nu finns bara minnerna  kvar för att påminna mig om vad kärlek är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0