idag

Fy fan vad ont de gör i kroppen att vara sjuk. Tror jag också är lite sjuk i hjärtat, mår så dåligt idag bra. Så mkt som far omkring i luften. Vet att jag nästan aldrig skriver nåt mer, men ibs det bara personer att berätta för o folk som lyssnar. Men på senaste tiden har det inte gjort så ont inom mig. Jag har blivit lycklig, hittat tillbaka till mig, fått en underbar pojkvän, träffat underbara människor som faktiskt bryr sig o börjat få grepp på de liv som väntar mig :)
Har bara skitit i alla som st mig, sårat mig o skärt hål i mitt hjärta. De förtjänar inte en del i ljuset.

Men idag minns jag, idag gör saker ont....

Minns du hur vi brukade vara uppe så sent som till kl 6 på morgonen, promenerandes, prtandes, gråtandes medan solen gick upp?
Hur allt bara rann ut i sanden...Mr x

Hur det var att träffa dig första gg, hur lätt allt alltid var med dig...hur tiden bara rann iväg o hur allt bara kändes bra, som de fortfarande gör när jag ser dig. Hur bra man kommer överrens, förstår o att jag litar på dig
. J

Hur det var att känna sig älskad i en värld som då var så svår att förstå, hur de bara var du o jag, för evig va?
Hur ont de gjorde, hur smärtsamt de var att gömma sig, att låssas att allt var bra?
C


Fy fan vad jag hatar dig Mamma, antagligen mest på jorden, sen den dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0