inte mkt tid till något känns det som!

Jo skriver inte mkt nu för tiden, har så mkt annat för mig, de är mkt som händer o
Förra helgen: började med träning, som vanligt ^^ sen blev de Bonza där ett av mina ex spelade ! sen vid 12 bar de iväg till donken o sist hamnade vi hemma hos mig för o kolla på film och myssssa <3 ! med filmerna: my sisters keeper (rekomenderas starkt) o sen the diary of a serial killer
På lördagen var iaf min syster här med hennes barn och hälsade på, mkt trevligt! =)
Sen avslutades veckan på Max där både jag o K åt varsin meny med extra hamburgare till XD
snacka om tjocka vi kände oss efter det (hade fått massa kuponger av pappa dit^^ )

Den här helgen blev det träning o så mys hemma hos mig med filmerna: the prestige, o så nån på tv som handlade om spindlar! I går var jag på middag hos P&C, väldigt kul att få träffa dem o as vackra hus.
Sen kollade jag o killen på lite filmer hemma o möööös
Idag har jag varit på killes match, varit hos R&C o så kom jag nyss hem. Skönt att slappa lite o plugga innan en ny o jobbig vecka börjar!

historia, matte prov o redovisning nästa vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0