ursch på mig

Inte mycket händer just nu, de mesta är väll som det varit en tid nu. Just därför är det såå mkt roligare att lägga sig i andras liv, nää det måste jag göra verkligen sluta göra, men jag gör ju de mest av omtanke också.
Hatar när man förstår att folk ändå kommer bli sårade eller att de kommer göra misstag.
Men jag antar att jag inte kan skydda mina närmaste ändå =(
Alla måste ju får göra sina misstag o sen lära sig av dessa. Men hatar att alla ska bli så deppiga o sura efter det har hänt.

Hoppas allt går bra för dig, vill inte ha dig mer deppig än du är =( önska bara jag kunde hjälpa....men du låter mig inte göra det heller.
Antar att vi bara får våra moments, inte många, önska det kunde vara så hela tiden...
Känns bara som om vi verkligen kom bra överrens o hade det bäst, men på senaste tiden har vi bara bråkat o jag har blivit sur för att du inte verkar bry dig o massa sånt.
Måste väll sluta haka upp mig så mkt ! men vissa saker gör ont

måste sluta bli så påverkad av alla, det är ju ändå mitt liv

kunde du vara min?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0