jag hatar att ingen vet

Att alla går o snackar skit, att alla bara ljuger. Alla tycker jag är sån, men jag är alltid ärlig.
viste vi inte att det var Corey själv som sa att han brukar mysa med Lisa?

det är han som är störd av att jag snackar med massa folk o har vänner nu, för han vill vända alla emot mig.
För han orkar inte gå vidare i sitt liv, för han kan inte snacka med mig o då blir det jobbigt att se mig, att veta att jag finns där.
Varför blir du störd?
Varför är det svårt?
Alla säger att du mår dåligt o jag borde respektera det, snarare borde man fråga varför du gör det.
För att jag stör ditt liv?
Du, jag har varit ditt liv. Så välkommen till verkligheten.

Men vist, snacka skit om att jag gör fel, att det inte finns nåt, att du vill gå vidare o jag bara tjatar om allt. Men jag förtjänar det, efter allt, jag har fan gjort allt för dig.

För det kan ju inte vara pga mig, för jag finns ju inte i din värld längre, jag är ingen, inte ens någon du träffat.
Så lilla du, varför mår du så dåligt?
Varför kan du inte bara ta ett avslut, för du vet att jag sagt att du aldrig mer efter det behöver snacka med mig. Jag lovar att vara kall o inte se dig, precis som du inte ser mig. Jag vet, det kan vara svårt i skolan, men det går ju flera hundra där, du kan vara en av dom.

Men jag antar att vi ses på fredag, eller iaf att dom ser mig

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0