hej igen, dag 8

Känner mig bara så ensam just nu, vet inte vad jag ska göra. Väntar bara på att C ska ringa så jag kan säga till han att jag backar off.
På så sätt kan han koncentrera sig på sitt liv o jag på mitt. Men fan vad det gör ont ! jag saknar honom såå mkt o det känns som om han inte kommer snacka med mig på ett tag, känns som om allt vi hade bara kommer rinna ut i sanden... jag vill inte ! jag vill inte ! du var inte bara min pojkvän, du var min familj också....

Men jag vill ju inte pressa honom, men det känns bara som om att försöka glömma kommer leda till de o att inte få umgås med honom gör sååå ont just nu, vill bara hålla on honom...

Jag saknar honom så mkt o oroar mig så det gör ont. Jag orkar bara inte tänka på vad som hä'nder imorrn eller dagen där på.
Längtar inte alls till lovet, känns som om jag bara kommer sitta hemma o va emo. Känns ju som om det inte kommer hinna fixa sig på 2 veckor till... känns som om jag kommer må så jävla dåligt när jag får sitta hemma.
För nu är man ju iaf i skolan, några timmar på dagen. Men det är jobbigt att komma hem, hem till några som hatar en o till ensamheten...

mitt hjärta är verkligen krossat,
laga det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0