Jag orkar inte mer

Jag orkar inte med att jag inte får träffa dig när jag vill, kunna ringa dig för att dina föräldrar har dampat sönder o tagit din mobil o låst in dig i ditt eget hem. Tänk om det skulle hända något, jag skulle dö eller nåt, skulle dom kunna leva med det? skulle dom orka med hur du skulle må då? kanske skulle jag kunna få saker att hända...kanske dö

När du inte ens har ett liv utan allt är shcema lagt efter hur dom vill. När en person som jag kommer in o förstör allt, får hela världenb att falla ihop för dom, är det då mitt fel att jag förstör ditt liv?

När ditt liv inte ens är ett liv, hur orkar du ens leva när inte ens jag orkar leva med dethär?

Kommentarer
Postat av: C

jag älskar dig! allt kommer fixa sig. jag lovar! <3<3<3

2009-03-07 @ 16:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0